*Patrick*e blitt storebror Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Patrick har spydd ut skinnet han har i sengen. Jeg har vasket av det med vann,men det lukter enda heilt for j.....! Lurte på om det er mulig å vaske det med litt grønnsåpe? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Står det noe på skinnet ditt om det går ann å vaske det i maskinen? Jeg vasker skinnet i maskinen på ullvask, med milo, og det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2007 hmm...nei,står ingenting på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm.. Da vet jeg ikke. Men hvis det lukter skikkelig vondt, ville jeg nok prøvd å vaske det. Har jo skinn på tilbud stadigvekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 6. mars 2007 #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vasker også Noras lammeskinn i maskinen på 30 grader ullvask, med ullvaskemiddel.. Men det står på baksiden at det kan vaskes i maskin. Du kan bruke milovann (vann og milo) og vaske over skinnet om du ikke tør legge det i vaskemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå