Gå til innhold

huff,Patrick brant seg i dag:(


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

men det gikk heldigvis bra.

Vi har nettopp fått nye rør på badet. Før hadde vi rør som lå under gulvet,men pga at vannet frøs hele tiden fikk vi nye rør som går inne på badet.

Jeg er jo vant til å la Patrick være semmen med meg på badet mens jeg steller meg om morgnen. Jeg har jo ikke tenkt over at det ene røret med varmvann selvfølgelig er veldig varmt....plutselig så begynner patrick å hyle...huff,jeg ble så redd! en heldigvis så gikk det kjempe bra. Tok å holdt hånden hannes under kaldt vann en stund,å ble ingen merker.

 

Så nå får han ikke være med på badet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars lillegutt da! Og stakkars deg! Det er nesten umulig noen ganger å tenke på de ulike tingene som kan skje... Men godt at det gikk bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,har liksom alltid hadd han på badet sammen med meg,og hadde jo flyttet unna alt som var farlig eller ikke fikk røre,men akkurat de rørene har jeg ikke tenkt over en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offda! Fikk ikke noe merke i hånda si heller nå? Vi har heldigvis rør som er inni veggen med en luke, så de går det ikke ann å få tak i her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da, stakkars liten!

Karsten var på vei mot de rørene i går, men da hadde jeg ikke brukt varmtvannet, så de var ikke så varme. Så nå har jeg sluttet å ha ham med meg på badet jeg også.

Godt at alt gikk bra med Patrick, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ble litt rød i hånden,var redd han kom til å få noen blemmer og,men fikk heldigvis ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra det da! Mye ting man ikke tenker over at det er farlig for de små, blir så vant til tingene rundt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...