Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøril, ser at du er innom på denne siden noen ganger, så spør her jeg. Håper det går bra med deg og at du koser deg masse!! :o)

Håper noen andre også kan svare hvis det er flere som har vært på Medicus.

Jeg lurer litt på hvor lang tid det tok fra dere sendte søknad til dere fikk svar? Var dere raskt inne på samtale med de? Og var dere fornøyde med klinikken?

Vi vet ikke helt enda om vi skal satse på 1 eller flere forsøk. Økonomien sier vel kasnkje 1 forsøk, men vi får se hva det blir til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte ikke søknad, ringte de, og fikk komme dagen etter på en samtale.

da skrev vi en slags søknad (?) og 14 dager etterpå hadde jeg begynt på medisiner. Det er ingen ventetid der, du må bare vente til du er på rett plass i syklusen.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke kjøpt et forsøk. Da hadde jeg venta til jeg hadde nok til pakke på 3.

De regner det første forsøket som et slags "prøve-feileforsøk" og ikke mange lykkes på det første.

Noen, men ikke mange! Lykke til! :-)

Skrevet

Hei, hei!

Jeg vil anbefale Medicus på det varmeste. Der jobber det noen utrolig hyggelige, omtenksomme og flinke folk! Fra jeg leverte papirene mine fra det offentlige tok det 2-3 dager så fikk jeg en mappe med behandlingsopplegget mitt. Begynte behandlingen ved neste mens. Superraskt! Vi kjøpte en pakke på 3 forsøk. Jeg tenkte det ville være litt dumt å bare ta et forøsk, for mange trenger jo flere fosøk. (Vi var så heldige å lykkes på første forsøsk, men det gjør jo ikke alle. Angrer ikke på at vi kjøpte pakke.)

Man betaler en del penger, men du får så mye igjen i form av oppfølging og tilstedeværelse fra de ansatte.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg har også vært på Medicus og jeg kan virkelig anbefale dem!! De som jobber der så utrolig dyktige og hyggelige. Man blir så godt tatt vare på og oppfølgingen er helt enorm. Man kan ringe når som helst og man møter alltid en blid stemme i andre enden.

Vi kjøpte også pakkeløsningen. Det ga oss en slags ro og trygghet. Hadde et misslykket ordinært forsøk og så ble jeg gravid på første fryseforsøk etter det:))

Masse lykke til!!

Klemmer

Skrevet

Ser du har fått mange fine svar her, så jeg bare føyer meg i rekken

ved å si at jeg anbefaler Medicus på det varmeste :)

Har aldri følt meg så godt ivaretatt av noen før nesten.

Vi kjøpte kun ett forsøk, også kjøpte vi to fryseforsøk utenom.

Ble gravid på det andre fryseforsøket, og hadde da også kommet inn

i det offentlige. Derfor vi ikke kjøpte en pakkeløsning. Hadde rett og slett ikke penger til det..

Sendte inn søknad som gyn skrev sammen med oss, og det tok ikke

lang tid før vi hørte fra de. Det er ingen ventetid, så du får begynne

så snart du vil etter godkjent søknad.

Det er bare å ringe å høre med de :)

Jeg har ringt MAAAAAASSE.. og de svarer alltid med et smil og etter

beste evne for å tilfredstille en Gøril som lurer på ALT.. hehe..

Lykke til, tror du kommer til å trives kjempebra på Medicus.

Skrevet

Takk for svar jenter! =)

Så flott at dere har så mye positivt å si om dem :o)

Det er kanskje best å kjøpe 3 forsøk, men vi har sendt søknad offentlig, og der var det 4-6 måneders ventetid. Men vi vet jo ikke om vi er så heldige å komme inn etter 4 måneder da.

Det blir ihvertfall 1 på Medicus :o)) Så får vi se om vi kjøper 3 eller ikke.

Skrevet

Hei Gøril!

Takk for svar! Så ikke at du hadde svart før jeg begynte å skrive det ovenfor =) Så flott at dere lyktes på fryseforsøk da! Det er noe når økonomien sier at man helst bør kjøpe 1 forsøk. Og når vi kan komme inn i det offentlig om 4-6måneder. Vanskelig å ta slike avgjørelser. Vært greit å vite akkurat når man kommer inn i det offentlige altså :o) men men...

Er jo så veldig utolmodig av meg også, vil alt skal skje med en gang! Har ihvertfall sendt søknad.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...