Gå til innhold

Rulling og harde golv...


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma begynte å rulle for en tid siden.. jeg har parkett i stua og har lagt ut to store matter i gummi som hun kan leke/rulle på.. Men flere ganger nå så har hun vært på vei å rulle utenfor matta... Får litt panikk jeg for golvet er jo så hardt så har stoppet henne hver gang... Nå sitter jeg alltid på golvet med henne og passer på at hun ikke ruller utenfor og skader seg..

 

Hva gjør dere? Ruller deres på harde golv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

David ruller rundt på parketten hele dagen. Jeg prøver å legge han tilbake på matten, men vips så er han ute på gulvet igjen. Det går veldig bra her. Han har såpass god kontroll at han ikke slår hodet i gulvet når han ruller. Bekymrer meg litt mer for at det er kaldt på gulvet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte aldrig på rulling med Jørgen. Han skada seg aldrig da. Nå derimot blir det værre, men knall og fall fra stående. Regner med at jenta di tåler det, hodeskallen er vel sikret mot litt rulledunk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her ble babyteppene fjernet ved 4 mnd alderen når rullingen satt skikkelig inn, de ligger jo bare i veien. Nei det skal du ikke tenke på de får ikke vondt.

Tenk på oss voksne, vi får jo kjempevondt om vi forsøker å krabbe i en lengre strekning mens barn kan krabbe rundt hele dagen.

Snart begynner hun å åle seg eller krabbe og også reise seg og, begynner å blir store nå ja:)

 

Og enig med mamman til jørgen, synes den klatringen og reise seg opp er litt værre for da kan de jo virkelig slå seg litt. Men det går jo så og si alltid bra da. Ingen kul i hodet på noen av mine ennå, men mye knall og fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rulles det ut av gummiteppet og på parketten. Stopper henne ikke lenger, lar henne rulle som hun vil, og nå har hun begynt å heise seg lenger opp og åle seg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora både ruller og krabber på parkett og gulv med fliser.. Hun har lært seg en teknikk der hun er mer forsiktig når hun legger seg over - går så fint, så! Jeg er også mer opptatt om det skal være gulvkaldt enn om det er hardt på parketten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...