~chess~ Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Eller er det først da kroppen begynner å produsere "gravid-hormonene" som gjør at man føler seg gravid? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har følt meg litt "rar" siden i går kveld. Gikk tur i går kveld og ble kjempesliten av å gå opp den minste bakke. Sånn var jeg sist også, men merket det vel i uke 4-5 en gang. Og i dag har jeg vært litt sånn urolig og uggen i kroppen. Nesten litt sånn rettførmensen-følelse. Men greia er at jeg har jo akkurat hatt el. (lørdag tror jeg). Så det kan da umulig være symptomer allerede nå? Eller?? Sikkert noen som ler av meg nå, men jeg pleier aldri å ha noen symptomer av noe slag mellom el og mens, så jeg er nesten glad for at jeg i det minste kan innbille meg at jeg er gravid, he-he Vanligvis VET jeg at mensen kommer fordi jeg føler meg helt som vanlig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8509598-er-det-i-det-hele-tatt-mulig-%C3%A5-merke-en-graviditet-f%C3%B8r-egget-har-festet-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå