Gå til innhold

Bør eg si det til jobben allerede nå??

Anbefalte innlegg

Er sykemld til fredag nå. For eg kaster opp 2-3 ganger om dagen og er svimmel og kvalm ellers prøver å spise jevnt men eg blir kvalm når eg spiser og det er ikkje så lett å spise når eg er kvalm. Jobber i hjemmesykepleien og har ikkje så ofte tilgang til ein plass å kaste opp om det er nødvendigt så er det ikkje så mangen deilige lukter som eg kommer i kontakt med. Tenker at eg skal gje beskjed om at eg er gravid nå men er ikkje noko eg gleder meg til med tanke på at eg er 19 år og lærling selvom dette var planlagt. Trur ikkje eg vil få nokon negative reaksjoner ,eg håper jo at eg kanskje kan få nokon litt letter oppgaver ei stund fremover sånn at det ikkje går utover læretida mi. er dette eit urimligt ønske?? nå skal eg innom jobben i måro. får håpe dei har tid å snakke med meg. Eg hadde ein SA for ca 6mnd siden så eg er naturligt nok nervøs for å sei det av den grunn og.

Så spm mitt bør eg sei det til dei no? då kan eg kanskje klare å jobbe litt framover i steden for å være heime heile dagen noko som heller ikkje er så veldig gøy.. eg er 8 uker på vei..

Fortsetter under...

heia.. off ikke kjekt å være kvalm alså, det er jeg også, men spyr ikke da..

du kan jo nevne det for din virksomhetleder, trenger jo ikke å si noen til de du jobber sammen med vist du egentligt holde det hemmelig=)

men jeg hadde sagt det til virksomhetleder og veileder,vist du har det da=)

lykke til å god bedring=)

forstår deg kjempe godt, er selv i uke 8 oha har ikke sagt det til noen uten om min mor=)

jeg var selv i praksis nettopp i hjemmetjenesten, jeg mistet da, men måtte jo side siden jeg var vekke i 4 dager pga blødning, ikke kjekt det heller...

men be henne holde det hemmelig, si det til de andre når du føler for det=)

har problemer med å holde det hemmelig jeg, magen blir større å større=)hehe hjelp!!

He he.. magen er ikkje blitt større men hardere liksom.. magen min har alltid vert kjempe myk og nå er den ganske hard i forskjell men ikkje steinhard. .. he he

går heldigvis i store klær på jobb så det blir nok ikkje så lett å oppdage på den måten.. he he..

Skal sei det til dei når eg har vert på ul og sett at alt er i orden.. då er eg ca. 12-13-14 veker på vei.. er ikkje heilt sikker på det for eg husker ikkje datoen eg skal til legen no..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...