MorT-3gutter Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Har nettopp vært ute og gått en tur. GIkk innom apoteket for å kjøpe et uringlass og oppdaget at de hadde Chicco prystpumpe til halv pris av halv pris. Ble så jeg kjøpte en (kr. 130,-) så har jeg til nødstilfeller. Får et stort barn (allerede målt til 3,5 kg og har over 3 uker igjen til termin) så jeg regner med at jeg kanksje må pumpe litt for å få igang produskjonen ordentlig til denne storspiseren min. Tilbudet var hos Apotek 1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 hvordan apotek var det da ?? høres jo veldig billig ur, hvordan pumpe er det?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Står jo både hvilket apotek og hvilket merke det er på pumpen i hovedinnlegget da....
linita28. Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 hvilket apotek var du på? eller hvor. der jeg sjekka hadde de ikke tilbud.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 De har dette tilbudet på alle apotek 1 i landet.Det er forde at de skal slutte og selge disse bryst pumpenne:)
linita28. Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Har ringt 2 apotek her i distriktet å de har ikke tilbud. men stemmer at de skal gå ut. dumt jeg ikke fikk tak i. er litt dyre. da jeg ikke vet om jeg har så mye melk. har to barn fra før, å hadde ikke melk. men hadde vært greit å prøvd pume ved siden av amming også, kanskje det ble noe futt.hehe
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 her er det fullt av de i butikken:) men jeg bor på en så liten plass. så de blir ikke fri med det første:)
ninsoer Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 skal chicco slutte å produsere de brystpumpene? fikk beskjed hær på apotek 1 at de bare skulle slutte å selge d på apotek 1 men kjøpte da til 1/2 pris.. får man ikke kjøpt flasker til de pumpene? har foresten prøvd å skru avent flasker på chicco pumpa og d fungerte bra..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 de selger flaske til pumpa på apoteket:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Kjøpte min pumpe for 2 mnd siden på apotek 1 til samme pris.. Da sa de at apotekkjeden skulle slutte med dette merket.. Skulle gå over til Avent. Men Chicco skulle ikke slutte å produsere pumpene.. Så da kan man jo få tak i utstyr til dem selv om apoteket ikke selger dem..
MorT-3gutter Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2007 Det var på Apotek 1 i Klæbu (Sør-Trøndelag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå