Gå til innhold

teutonia spirit s3

minibolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi har bestilt denne vognen. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe den på Barnas Hus, men fikk elendig service der. Fant den så både rimeligere og med håndbrems på www.lilleprinsen.no

Har ikke fått vognen enda, men vi har vært veldig fornøyd med servicen der. Jeg sendte en mail med noen spørsmål og hadde svar neste dag.

Hun importerer fra Tyskland og fikser alle farger etc.

Har sett at flere har anbefalt det nettstedet ihvertfall.

Lykke til!

• 5 måneder senere...

De har den på fru lyng, der har eg vært å testa den. Der er den uten håndbrems, eneste forskjellen fra lilleprinsen. tror vi har bestemt oss for den vogna. Liker den godt!! Er bare litt usikker på hvilke hjul vi skal velge. Har termin i oktober, blir noen vinter måneder. Noen som har erfaring på det området?

Kristine

• 11 måneder senere...

Annonse

Vi har bestemt oss for denne vognen - ekstremt enkel å trille og passe stor! Bor i fjerde etasje uten heis, så her blir det softbag i første omgang.

Kommer definitivt til å kjøpe den hos lilleprinsen.no! Har aldri handlet der før, men har fått kjappe svar på det jeg har lurt på og hun oppfyller alle service- og garantiordninger som du får i en hvilken som helst annen butikk. Det hjelper jo selvsagt også at vognen kommer på 6000,- hos lilleprinsen.no, mens prisen vi fikk på babyshop var på 8000,-. 2000 kroner spart er 2000 kroner tjent (slik jeg ser det...hehe!)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...