Gå til innhold

Vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle jenter!

Noen som vet ca hvor masse babyen veier i uke 34?

Her inne står det ca 1700 gram, men på babyverden står det ca2600 gram. Noen som vet hva som stemmer mest. Står osså 2600 gram i den boka jeg fikk hos jordmora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men 1700gram høres kanskje litt lite ut? Jeg begynner på uke 34 i dag og babyen føles iallfall tyngre enn 1700gram.....

Skrevet

Ja helt enig, synes også det virker som han veier mere.

Vi venter også gutt nummer to i april. 25.

Starta du på uke 34 i dag? Da starta jeg i går da som jeg egentlig trodde, men så skrev jordmora noe annet. Er fullgåtte uker på søndag jeg da å du mandag. Førstemann!!!

Klem

Skrevet

Tror boka som du fikk hos jordmor og babyverden er fra samme forlag (Sandvik), og således så vil det stå samme info der.

Men, den infoen der er mer "korrekt" i forhold til meg enn den infoen som står på BIM. Da jeg var på tilvekst UL i uke 29, veide babyen ca. 1400 gram og jeg fikk beskjed om at det var helt på normalen (og stemmer overrens med det som står på Babyverden). På BIM står det at i uke 29 skal babyen være ca. 1 kg, så betydelig mindre.

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 32 og da var jenta mi blitt ca 2 kg. Og hun var litt større enn normalen. Legen regnet med at hun vil bli ca. 3700-3800 g når hun blir født.Han gjettet riktig med førstemann, men man vet jo aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...