Gå til innhold

hva leker dere med dem når dere er hjemme?


sjettejuli

Anbefalte innlegg

jeg prøver å lære snuppa litt selvstendig lek også, men hun er ekstremt mammadalt. Hva gjør dere? Vi synger veldig mye, for hun vil helst ha musikk døgnet rundt. Borte-tittei, vinke osv... Ellers blir det mye bæring, og kikke seg rundt i huset, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er skikkelig mammdalt nå, så blir til at jeg ligger på gulvet med henne og prøver å få henne til å krabbe til meg. Ellers leser vi bok med storesøster, eller tøyser rundt i huset med hopping, løping og tittei i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han nettopp har våknet opp klarer han å ligge litt alene på gulvet å leke. Ellers må han jo sysselsettes. Det tar såpass lang tid å gi ham grøt f.eks, så da går jo endel tid med til det. Sitter endel sammen med ham på gulvet, han elsker å klatre på/rundt/over meg (med hjelp selvfølgelig). Om han er lei av å leke alene kan han godt fortsette å leke med de samme lekene så lenge han får sitte på fanget mitt. Bruker alltid også laaang tid på bleieskift, ligger på gulvet å skifter nå så da går det jo litt tid til det. Ellers har han oppdaget skyvedørsgarderobene våre. Elsker å åpne og lukke dørene og dra skuffene inn og ut... Der kan vi stå minst en halvtime hver dag! Dersom han er ekstra utålmodig og det er en stund til leggetid så tar vi ham med så han får bade. Det har han plutselig begynt å bli veldig glad i... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger mye for henne, sanger med bevegelse. Det er hun veldig glad i. Ellers er det morsomt å løpe rundt, danse på kommoden foran speilet, kikke seg rundt. Lar henne ligge eller sitte på gulvet alene. Kan ikke gå ut av rommet, for da gråter hun, men prøver å romstere rundt så hun blir vant til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er faktisk glad i leke litt alene, men det går mye i synging og dansing her i huset.... Det som er favoritten om dagen er å jakte på såpebobler, det er gøy det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...