Gå til innhold

Noen som er konstant uggen/kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som ikke kaster opp?

Huff skikkelig slitsomt, hadde vært bedre å få kastet opp å blitt fredig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp,er uggen hele dagen med følelsa av at magen er full hele tiden,så matlysten er ikke akkurat tilstede....

Har ikke kasta opp men det gjorde jeg heller ikke under 1.svangerskap, så regner ikke med å gjøre det nå heller. Kun gå rundt å være uggen :-(

Men,jeg regner med det er over om ca.1 mnd siden jeg er 6+4 idag,så det er bare å holde ut..... :-)

"ugg,ugg"

Skrevet

Rekker opp hånda:o) Håper det snart går over:o) Matlysten på bånn, men må tvinge meg til å spise siden jeg ikke har noe å tære på fra før av...

Skrevet

oh yeah. Der har du meg. "holde-igjen-metoden", tror jeg. Er kvalm til alle døgnets tider, men får meg ikke til å kaste opp. Veldig slitsomt. Vet ikke om det er fordi jeg ikke klarer, eller fordi jeg ikke orker tanken på det.

Vi får bare bite tennene sammen litt til, ja:)

Skrevet

Huff vi får håpe det glir over snart;)

Skrevet

melde meg på her jeg=) er i uke 8, er blitt litt bedre nå, men går med en spy følelse hele tiden=( kjedelig alså..

Skrevet

Jeg også, er 10+3 og har vært kvalm siden uke 6, synes det holder nå.

Kastet opp en gang, men ellers er det bare sånn nesten, brekker meg og er på kanten hele tiden.

Morro!!

Men, vi er gravide!!!

Det kan vi trøste oss med!

Skrevet

Hei!Jeg er i uke 7+5 i dag og sliter også med å være uggen/kvalm.Men jeg var på helsekosten i forrige uke og kjøpte Ingefærkapsler fra et merke som heter Natures Sunshine.Tar en til frokosten og en til middag og dette hjelper.Slipper å gå rundt hele dagen og være uvel.Anbefales på det sterkeste:)

Skrevet

er 10+1 og ja... jeg er konstant uggen.

tusen takk for tipset tutta 25:)

Skrevet

Huff, ja, jeg er også småkvalm og uggen hele dagen. Spesielt på ettermiddagene, faktisk. Svimmel hele tiden også. Kjennes ut som jeg hadde en knallfest i går, liksom ;o)

Skrevet

Har også vært kvalm og uggen en tre ukers tid nå. Er nå i uke 9, og håper på at det iallfall vil gi seg om et par ukers tid. Satser imidlertid på å få litt hjelp av akupunktur nå - hadde en behandl i går og skal igjen i morgen. Synes faktisk jeg er litt bedre i dag, men det kan jo være innbildning... Er lei av å gå rundt å føle meg kraftig fyllesyk:-(

Skrevet

Har vore dårlig og uggen ganske lenge. fra ca veke 6,er i veke 11 no. begynner å gå over.

Nett som å vere konstandt fyllesjuk. Men kjenner at det begyyner å lette no,eller så er det eg som er vane med det.

Ikkje noko godt med mat,men trykker ned litt for om ikkje vert det verre.

Men alt har ein overgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...