Gå til innhold

Dere som ikke har utstående brystvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere mye problemer? hvordan løser dere det? fikk han tak med en gang? noen som vil fortelle litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt flate brystvorter inntil første barn ble født. Ammingen ble ikke noe mer vanskelig å det, heldigvis. Etter 3 barn og til sammen 4 år med amming hittil, så er de nokså utstående nå, da! :)

Skrevet

fikk dem godt tak? fikk du mye hjelp i starten?

Skrevet

Hadde vel litt problem helt i starten, og fikk i grunn litt dårlig hjelp på Barsel. Jeg ville anbefale å ta kontakt med ammepoliklinikk eller ammehjelpen.no dersom du får problemer *(jeg tolker det slik at du er gravid?). Men jeg tror ikke oppstartsproblemene hadde noe med fasongen på brystvortene å gjøre, heller det at jenta mi ikke gapte høyt nok uansett hva jeg gjorde.

Selve brystvorten har ikke så mye å si for ammeteknikken - de skal jo har mest mulig av det brune området i munnen. Man blir fort sår om de tygger bare på vorten.

Lykke til!

Skrevet

Hadde det jeg! Men det var ikke noe problem i det hele tatt! Sa ifra om det under fødselen og da fikk jeg god hjelp av en jordmor etterpå. og etter jeg ammet han for 2. gang så skjønnte han hva han skulle gjøre!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...