Gå til innhold

Din erfaring med termin og førstegangsfødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hørt at førstegangsfødende somregel ikke føder før termin.. Stemmer det? Er førstegangs og 13dager til termin. Vet jo at det er vanlig å føde to uker før eller etter termin, og at en ikke skal henge seg opp i termindatoen så mye..Babyen kommer når den er klar:o) Men interessant å høre deres erfaring med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager over her

Skrevet

Første gang fødte jeg 9 dager før termin:)

Skrevet

....født på UL termin begge gangene..(håper lillegutt kommer noe før...håpe, håpe)

Skrevet

Min svigerinne fødte sin første 11 januar, 8 dager før termin :)

Skrevet

med prinsesså mi så hadde jeg termin 29 april og fødte 30 april.

nå venter vi en prins den 19 april... så det skal bli spennende og se når vi får hilst på han

Skrevet

2 dager før UL-termin, 1 dag etter menstermin.

Håper på det samme denne gangen.

Skrevet

dytter opp jeg...

Skrevet

Ti dager før UL termin, og to dager før min egen...

Skrevet

11 dager over med første. Håper det blir mindre nå....laaaange dager, det..

Skrevet

Hmm, ser at hele 2/3 fødte FØR termin :) Åhh, det er håp! :D

Skrevet

1. gang 12 dager FØR termin

Skrevet

1. gang 7 dager etter ul termin.

Skrevet

Hei, takk for svar fra dere veteraner! interessant å se at den oppfatningen slo så feil;o) viser bare at ALT kan skje, en må bare vente å se! og jeg ligger tynt an nå.. bare 13dager igjen og gutten kan komme når som helst;o) både gleder og gruer meg jeg! Slitt med halsbetennelse og dårlig søvn generelt, så håper vel på noen dager til slik at jeg kan få ladet opp batteriene mine=) er sååå trøtt hele tiden, men skal bli godt å få unnagjort fødselen også da! Vet ikke hva jeg går til men kanskje like greit det. Vel, får ønske andre førstegangsfødende masse lykke til!! Vi overlever vel dette også;o)

Skrevet

Første gang fødte jeg 7 dager før termin. De som jeg gikk på bim-treff med da var nesten alle førstegangs og stort sett alle fødte før termin.

Skrevet

Jeg hadde mens termin 7 oktober og UL termin 15. oktober sist, og jenta ble dratt ut (sugekopp) kl. 00:57 16. oktober.

Denne gangen er min mens termin 10. mai, legens termin 6. mai og UL termin 14. mai. Kan vel konkludere med at det blir em mai baby. :-)

Skrevet

lille jenta vår ble født 5 uker før termin

Skrevet

Jeg fødte 15 dager før terminen med første mann!

Skrevet

Jeg fødte sju dager før ul-termin med første, tre dager over med andre. Har ikke noe å si, men andre gangen skulle jeg ønske jeg - som jeg gjorde første gang - forberedte meg på 14 dager over. Av en eller anna grunn gikk jeg og ventet å føde enda tidligere den gangen. Så da terminen kom følte jeg at jeg var 14 dager på overtid. Så ikke så dumt å forberede seg på litt overtid!

Skrevet

14 dager over.....Men verdt ventetiden=)

Skrevet

Ble satt igang 10dager over ul termin (20dager over mens termin)

Ble deppa av ventingen og ble heldigvis tatt på alvor.

Skrevet

fødte 10 dager over termin med førstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...