Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 ligger her med smerter i korsryggen..de kommer og går. ellers er det sterke mensmurringer nederst i magen.. lov å håpe?!?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 ja, kan jo høres ut som starten på noe.. Har du kjent på det lenge, og det gir seg ikke når du reiser opp??
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 bare i en times tid...smertene gir seg ikke når jeg reiser meg nei.. korsryggen verker som værst. får vente litt å se, håper på at det ikke bare er lureri!!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 åååå! håper for din del at det skjer noe! lykke til!!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Spennende dette her.... håper du holder oss opdatert...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 de smertene der har jeg hatt sia lørdag... og jeg har ikke født ennå.. stanger og dunker i bekkenet nå, og magen er stenhard, ryggen verker on and off og hue mitt er helt ørt og jeg er svimmel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå