2 fine små Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Ble ferdig med EL en gang i helgen eller foer helgen, litt usikker... Synes det er vanskelig aa lete etter symptomer etter aa ha mistet to tidlige, kroppen har jo vaert "paa hoeygir" to ganger siste halvaaret, og det er vanskelig aa tolke hva som skjer naa naar man proever igjen. Men, er det ikke puppene man normalt merker det foerst paa? At de blir litt mer...........hm, levende, svulmende?? Jeg mener det, at det er det foerste tegnet. Men, det er sikkert bare en liten hormonell greie eller at jeg veldig gjerne vil bli gravid. Har jo funnet ut det siste halvaaret, at viljen kan kreere mye rart... Vi har vaert ivrige ca hver 3.dag siste to ukene, og naar EL egentlig var, ja det skal gudene vite..........eller julenissen. Noen andre med IKM rundt uke 11 som leter etter symptomer allerede? Hva finner dere? Jeg har litt smaasvulmende pupper, ikke veldig men litt. Og saa har jeg det litt paa foelelsen, og saa er det noe - som jeg til og med ser selv - i oeynene... Men det kan jo ogsaa vaere "viiiiiiiiiiiiilveldig" da, hehe.... Noen bedre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8508820-hva-slags-symptomer-finner-dere-naaikm-uke-11/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tasselur Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei og hå! Tror jeg hadde el sist onsdag, og har faktisk klart å prøve å kjenne etter siste uka. Men, i dag var det bittelitt rødt på papiret, og da fikk jeg hjernen vann på mølla... Kan det være festeblødning, mon tro? Så nå blir det vel å kjenne etter omtrent hele tiden den neste uka, tenker jeg! Og så el-tester jeg, sånn for sikkerhets skyld, siden syklusen min er på jordet. Og de testene kommer seff til å bli granska med argusøyne framover, de sier jo at de kan gi en tidlig indikasjon på at noe har skjedd? Hehe, jeg kommer til å bli like skrullete denne pp også. : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8508820-hva-slags-symptomer-finner-dere-naaikm-uke-11/#findComment-8509212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå