Gå til innhold

JEG VIL TIPSE OM ET NYTT 3D ULTRALYD TILBUD I TØNSBERG, BARE 500 KR. DENNE UKEN SIDEN DE STARTER OPP NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Jeg ser noen av dere sliter med å komme inn til ultralyd. Da vil jeg tipse om et nytt tilbud i Tønsberg. Det er hos KvinneDoktoren. Jeg var der i dag og fikk fantastiske bilder og video på en DVD med meg med fin musikk på. Han som tok de var kjempehyggelig og hadde god tid til meg, var der over 30 min.!! Han er erfaren lege som er spesialist for gravide og fødende. Det kostet bare 500 kr. siden det er åpningstilbud denne uken. Senere tar han 800 kr. Det er uansett mye billigere enn hva jeg hører andre spesialister tar.!!

Man kan bestille på www.kvinnedoktor.no eller ringe/sms på tlf. 93268500

Det var masse ledig siden de starter denne uken. Så det er ikke noe vits i å være lei seg, bare gå dit og le hele veien ut:)

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset!!!!

Vi hørte om det i januar av jordmor, og har kjørt tur masse dit for å sjekke om han hadde åpnet!!!! Og endelig!!! Bestilt time og gleder oss sykt!!!

hvorfor bryr du deg om hun driver å reklamerer,jeg er iallefall fornøyd hadde ikke visst noe om det ikke var for hun.så klapp igjen å la oss andre som bor i nærheten ha glede av det.

Jeg synes at det var et utrolig bra tilbud og ville bare at alle skulle få vite om det. Det er jo ikke bare de med termin i juni som har interesse av dette. Det kan da ikke skade å gi hverandre gode tips, eller???

Annonse

jeg er veldig fornøyd jeg fikke ikke noe direkte bilde av ansiktet kun fra siden.men jeg syndes det var bra.kunne se tydlig nesen,, kinn ,ene øyet,legen var kjempe flink brukte god tid og gjorde sitt beste,vil varmt anbefale de. takk for tipset nå har jeg ett minne for livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...