Gå til innhold

HVOR MANGE HER INNE ER OVER TERMINDATO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange som fortsatt går rundt å venter?Hadde termin i går,fikk dagen før termin med forige mann så har egentlig gått å ventet den siste uken.

Skikkelig lei nå...

Fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager over termin jeg... åååå kjempe lei

Skrevet

7 dager over.... forrige fikk jeg 12 dager over så jeg har egentlig ikke ventet annet!

Skrevet

Jeg er 5 dager over. Men h*n får ikke komme i dag, for mannen min henter nye bilen vår og kommer ikke hjem før i natt en gang. Første fikk jeg en dag over, og nr to kom åtte dager over..

Skrevet

Jeg hadde også termin igår, så vi får se hvor lenge h*n har tenkt å vente med å komme ut. Festlig, for nå begynner jeg å bli sur og grinete, og tenker med gru på hvordan det kan bli fremover om det skal drøye lenge.

Skrevet

Jeg er 7 dager over termin,gikk 5 dager over sist,håper det skjer noe snart.

Skrevet

Hei vennen.. Må si jeg tenker på deg hver dag nå, og må inn og se om du har svart på hvor mange dager du har igjen...

Det er nok ikke lenge til noe skjer skal du se(",)

Gleder meg kjempe masse til å få mld om at han har kommet til verden:) Og besøke dere på ssa. Han vil nok snart ut og hilse på mamma, pappa og en stolt storesøster vettu(",)

Klemz Tina

Skrevet

Fem dager over termin her. Blir henvist til sykehuset til helga om ikke noe har skjedd... spennende...

Skrevet

2 dager over termin her. Har utflod med blod i trusa siden i går morges, og har hatt skikkelige ubehagelige sammentrekninger siden kl 4 i natt. MEN, nå virker det nesten som om de har roet seg igjen her!!! Ahhh, kan det ikke bare sette igang nå da!!?

Verpesjuk og mannevond!!

Skrevet

Er 5 dager over termin i dag, og begynner å bli ganske så utålmodig nå.. Menmen, snart har vi skattene våre her og da er vel denne ventetida nesten glemt :)

Skrevet

Gøy med mange svar!

En får litt nytt mot når en ser en ikke er alene om disse trege "etter termin dagene"...

Fler som fikk ca på termin med første, men som går over med nr 2?

HI

Skrevet

jeg er 1 dag over! ser filmer og sløver på sofaen, noe jeg ikke har gjort på år og dag!!! Kan fint ha det sånn noen dager til:) bare det ikke blir for mange dager da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...