Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei alle! Lenge siden jeg har vært her noe særlig, men nå må det bare ut. Jeg er kjempefornøyd med meg selv, har ikke mast eller tatt opp baby prat med mannen på en ganske god stund nå. Tilbød meg faktisk å starte på p-pillen igjen (har ikke gått på neo de siste 6 mnd omtrent), men da sa han at ikke det var så farlig. Jeg slet nemlig ganske mye med bivirkninger og rare blødninger... Han sa at han visste jeg ikke egentlig ville starte med det igjen, og han skulle vel alltid klare den kondomen litt til... Samtidig har han i det siste begynt å snakke om så mange ting vi skal gjøre før vi får barn. Han vil blant annet ut å reise i 8-10 mnd. Ja, moro å reise, men jeg føler han finner på ting vi 'må' gjøre for å utsette det å få barn... Huff, sliten av dette her jeg... Hva gjør dere for å takle nedtur på nedtur??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hei=) Så flink du har vært! Å ikke mase og tilby seg og begynne på pillene, tror jeg får noen menn til å tenke litt. De innser kanskje at de har litt lyst allikevel. Får håpe han dropper kondomen snart. Kjempegøy å reise da, men blir jo litt feil hvis det bare er noe han finner på for å utsette å få barn. Skjønner veldig godt at du blir sliten av det. Ved nedturer prøver jeg å fokusere på andre ting som sommerferie, sjekke ut muligheter for studier i utlandet osv. Helt til jeg innbiller meg at han har ombestemt seg, så prøver jeg å ta det opp på nytt. Jeg prøver å tenke at sambo får ikke gjøre livet mitt surt i flere år. Så da får jeg bruke mer tid på meg selv, studier, trening osv. Ikke lett å ha sånne menn! Klem
*tybber* Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Så flott at du har klart å latt babytemaet ligge! ) Og såå snilt av samboeren din å ikke "tvinge" deg på pilla igjen!! Dere blir ikke limt fast til huset deres bare fordi dere får barn da! Selvom dere ikke får reist i 8-10 mnd! (men hva er vitsen? *hihi*) Når samboeren min mener jeg maser for mye om baby, setter jeg meg her, og leser innlegg! Det er min "terapi"! =P
Håper snart.. Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hei.. Jeg har også prøvd å la være å snakke om baby i det siste. Men humøret har en tendens til å svinge opp og ned når det gjelder dette temaet. Ellers så er min samboer veldig flink til å finne opp unnskyldninger for å vente:( Må slenge meg på det Tanta til Celine sier om at hun leser innlegg her. Det hjelper faktisk å se at andre har det akkurat som meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå