Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hvordan er bevegelsene til babyen deres i uke 36-37? her er det full action og magen hopper. Blir helt øm på kveldene. Hikker mye også. Tar det som et godt tegn da. at hun er sunn og frisk:)
ninsoer Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 er ikke like mye aktivitet lenger.. men d går i dager.. i går var h*n ganske stille men i dag har den trommet til nå.. hvordan merker du at den hikker?
♥Spirevipp♥ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg er i uke 33, og han lille krabaten min har holdt meg våken i hele natt! Klarte heldigvis å få sove et par timer nå på morgenkvisten....
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Hei jeg merker at babyen hikker når jeg kjenner rytmiske dunk inne i magen. hele magen kan riste en stund og det er en fast takt hvis du skjønner.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Her har det vært masse liv fra begynnelsen, og gjennom hele sangerskapet. Har enda ikke roet seg. Hikker 3-4 ganger til dagen. Brolter seg rundt inni der og prøver å strekke på seg så føtter og armer stikker ut. På kvelden, fra ca kl. 01.00 til ca 03.00, DA er hun aktiv. Da er det nesten så det gjør vondt Hehe, men man må jo nyte det, er ikke lenge igjen Er 37+4 idag
maggedutti Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 samme her! fra 01.00 til 03.00, DA er det liv da! litt snodig.. men veldig koselig
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Godt å høre... Her er det blitt noe enormt med liv! Men er rolig på natten heldigvis, ihvertfall så er det ikke bevegelser jeg våkner av:) Men i går f.ex var det stort sett bevegelser i ett sett,ble nesten litt "sliten" og hos legen i dag på venterommet ble jeg omtrent brydd, de fikk litt underholdning de som evnt kikket på magen! hehe! vi får ta det som et sunnhetstegn, hvis ikke d er starten på AD/HD ... Kan begynne å lure altså !
Krølle79 Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Heh.. Er det samme hos meg.. Her er det fremdeles full rulle, og jeg er 38+0 idag.. Jeg synes det er storstas, jeg
Nr3 fikk en gutt Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 E fullgått 39 på fredag og fortsatt like mye liv her...lure litt på om det ikke ska roe seg snart? Blir vel overtid på meg da ;-)
aba-78 Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Er 37 + 3 og det er MASSE med liv nå!!! Ble nesten bekymret for at det var for mye liv.. hehe. Han har nemlig vært en bedagelig liten krabat hele svangerskapet. Han har det vel litt trangere nå samtidig som han har blitt stor og sterk! Moro - tenk nå skal vi snart få møte den lille;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå