Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hvis man får henvisning fra lege, er dette gratis da? Eller må man betale egenandel?
stinejinta Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ved bekkenløsning er dette gratis, men da må dette stå som diagnose på henvisninga..
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei Jeg fikk henvisning fra min lege til fysioterapi og betaler ingenting. Fysioterapeuten snakket om at "bekkenløsning med gangvansker" eller noe i den retningen var det som skulle stå i diagnosen for å få dekket kostnadene. Setter legen noe annet, gjør det ingenting, fysioterapeuten justerer diagnosen hvis han/hun ikke er enig. Ellers kan jeg anbefale fysioterapi-treningen samt bassengtrening hvis det er muligheter for det der du bor - hjelper i alle fall meg utrolig bra Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det er gratis når du er gravid:-) Har bekkenløsning selv og har vært hos fysioterapeut med jevne mellomrom.
Januar 2010 <3 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Ja, du må ha henvisning fra legen din ja. Skriver legen din diagnosen bekkenløsning, er det helt gratis!!! Jeg fikk ikke noe behandling, for hun ville ikke knekke og behandle meg mens je var gravid. Behandlingen går ut på å lære å hvile når det trengs. og ikke tøye smertene... Det er håpløst vanskelig syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå