Gå til innhold

Fremmedfrykt...


mor030706

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at babyene deres er blitt litt mer engstelige den siste tiden?

 

David blir veldig alvorlig og stirrende når det kommer mennesker han ikke har sett på en stund på besøk. Etter noen minutter tiner han opp, men sånn var det ikke før... Hvis feks bestemor tar han opp med en gang, begynner han å gråte helt til han kommer på fanget til mamma eller pappa igjen. Da er han superblid og alt er som før:)

 

Jeg vet at dette visstnok er normalt, men jeg synes det er litt synd da... Det går kanskje over om noen måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

patrick er også blitt litt skeptisk til nye folk og folk han ikke ser så ofte. Men det går seg til etter en liten stund,han trenger bare noen minutter til å bli vant til dem,så er det ikke farlig lenger.

 

Synes å det er litt synd,men det er jo veldig vanlig at dem har en slik periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen denne ja!

Her har det vart noen måneder, reagerer på de fleste! Hvert fall hvis noen skal prøve å løfte på henne!

Går bra når hun sitter på fanget til mamma, og folk prater til henne litt på avstand..

Blir jo ganske slitsomt i lengden, i tillegg er hun skikkelig "mamma"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer bare "jk76", jeg...

Men det går jo over om en tid, vi får bare nyte denne tiden som mamma er best. Om en stund så blir det vel helt motsatt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...