Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yes, urinprøven slo positivt ut da vi var på sykehuset i Porsgrunn i dag.

Det var ikke bare bare å levere urin på kommando, men etterhvert var blæra med meg.

Forel. termin blir 12.11.07.

De satte inn 2 egg på meg 20.2, spent på om begge eggene vil være med oss svangerskapet ut.

Jeg har ikke noe å være bekymret over så langt, har ikke blødd noe.

Åååååå, det er sååå deilg.

Fortsetter under...

Annonse

Hei Anne-mor!

Gratulerer så masse til dere begge to!!! Det er så koselig når folk her inne tester positivt!!

Vi holder og til i Porsgrunn og jeg lurte på noe.... ser du er 34 år og fikk satt inn 2 egg på første forsøk. Jeg skal til på andre forsøk nå og ønsker det skal sette inn 2 egg. (er 32 år i juni) Fikk du to egg pga av alder? om jeg kan spørre...

De er så utrolig trivelige og positive på klinikken! Synes Ellen er en solstråle!!

Hei Bula!

Ja, da er du ca 1 mnd etter meg.

Det jeg har gjort i tillegg til sprøytene er å ta akupunktur.

Jeg har tatt akupunktur på følgenede dager:

Sprøytedag 5, 12(dvs for min del dagen før de tok ut egg), 4 dager etter at de satt inn egg, 11 dager etter at de satt inn egg, + skal også til akupunktøren 22 dager etter at jeg satt inn egg.

Han akupunktøren som jeg går til har satt nåler direkte i kroppen(ikke i øret, det skal i flg han ikke være så virkningsfult).

Han setter nåler i forbindelse med livmoren.

Hei katma!

Ja, vi spurte om vi fikk sette inn 2 egg, om det var 2 gullegg. Eggene så fine ut.

Vi fikk satt inn 2 egg pga at vi blir 35 i år begge to.

Det går ann å spørre dem.

Dere kan ikke få annet enn nei om de ikke vil det.

Ja, vi er veldig fornøyd med klinikken.

Vi har hatt mest å gjøre med Caroline da vi skulle starte med egguthenting og så nå etterpå.

Alle på klinkken(legen og sykepleiene) var så glade da de fikk høre om at vi hadde en positiv test.

Lykke til!

Annonse

HURRA, Anne-mor!

Gratulerer så mye!

Jeg blir alltid så glad når jeg leser at det klaffer for folk. Det tenner håpet... Jeg har akkurat kommet igang med nesespray+akupunktur, og holder som deg til i Porsgrunn.

Men du hadde ikke akkurat mye akupunktur?!? Min akupunktør setter meg opp på to timer i uka frem til uttak i midten av april... Har du forresten hatt akupunktur i Porsgrunn? Jeg har fått beskjed om at jeg helsst skulle hatt en behandling rett før innsetting, men min akupunktør holder til i Oslo. Tar gjerne imot tips dersom du har fått gjort dette i Porsgrunn.

Nok en gang gartulerer og MASSE lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...