Gå til innhold

November: Hva slags prevansjon bruker du?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreløpig bruker jeg mini pillen. Jeg er litt vimsete så ulempen med de er at de må taes til samme klokkeslett hver dag. Lett å glemme!!

Men skal få satt inn hormonspiralen nå i mars, så det ser jeg fram til. Har brukt den før, og var veldig fornøyd med den. Merker den ikke, og jeg hadde lite blødning. Ikke hver mnd jeg fikk mensen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sette inn hormonspiral her om dagen, men jeg hadde visst store hormonforstyrrelser allerede, så jeg måtte vente... Kjedelig...

Så nå bruker vi ingen ting. Har to tette fra før, og tre tette er helt uaktuellt, så kanskje på tide å begynne å bruke noe snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fått satt inn hormonspiral og er foreløpig fornøyd med den. Kan ikke si så mye mer enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Er singel så har ikke behov for det, så da synes jeg det er bedre uten spesielt siden det ikke har gått så bra med de siste jeg har prøvd; cerazette og hormonspiral. Med hormonspiralen blødde jeg 6 mnd i strekk, og så 3 uker hver måned etter det. Så det skal jeg ikke ha flere ggr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeeeeeh.......

hoppe av i svingen? Håper virkelig at det ikke er noe "lett" bli gravid så fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...