Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har nettopp oppdaget dette guttenavnet. Syntes umiddelbart det var feminint, men har liksom vent meg til det. Det oppfyller mange av kriteriene mine: Er kort, enkelt og uvanlig. I tillegg begynner det på samme forbokstav som jenta vår... Det hadde jo vært litt morsomt. Men hva synes dere, er det fint? Kan det misforstås som jentenavn?
plutseligbolle Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor synes du det er feminint? Fordi det minner om Marion Ravn? Nei, jeg synes det er kjempefint. Djervt. Litt dumt hvis gutten blir en liten pysete pusling men...
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 synes det er tøft jeg... navn som også er fine er birk og storm.... tøffe navn til tøffe gutter...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Beklager, men likte det ikke.. Minte meg av en eller annen grunn om sånne mørke, dystre rockegutter... Heavy metal greier! Med svart sminke og sånt.... Off nå hørtes jeg super negativ ut. ikke meningen, men var det jeg forbandt med navnet.. Tenk om han blir helt lyslugget, og knall blå øyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå