Susan*lillegutt og mini* Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilken kaker skal dere ha til bursdagen til de søte små? og skal dere ha kaker,eller noe annet? Jeg har lyst å lage en fin kake,noe som ser morro ut også,Simen er ikke så veldig glad i kake at det gjør så mye,men skal jo ha selskap så vil slå litt på stortromma =) hihi=) Disse sjokoladekake togene,er de vansklige å lage? Og kan noe fortelle meg hvordan jeg får blå glasur..? Vet jo at det er lenge igjen,men her kan ting for skje når man er gravid itilegg,så vil ha litt planer tilfelle babyen skulle melde seg rundt den tiden,så pappaen ikke blir sittende her som et spørsmålstegn,selv om det er han som er kokken i huset hehe =) Kom gjerne med forslag til forskjellige typer "typiske barnekaker" og gjerne oppskrifter om dere har =) Blir kjempeglad da =) Ja,også en liten ting..hvor får man kjøpt slike former til disse tog kakene og andre kaker? har lett her men finner jo ikke..men sikkert sett på feil plass jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei.. se inne på www.cacas.no. Der har de mye fint i kakeformer og alt mulig.. ble fristet til å bestille mye der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Ops, det har vi helt glemt å tenke på... Er det barneselskap du har tenkt å stelle i stand, eller er det "vanlig" selskap med besteforeldre og sånn. Blå glasur, for å svare på det. Hvis du kan bruke vanlig melis-glasur, så får du kjøpt blå konditor-farge som du kan farge den med. Har ikke så gode tips om barnekaker. Min lille mini er helt VILL etter alt som heter, eller ligner på kaker. (Jeg tror kake var det ordet han lærte seg først etter mamma og pappa, han er bare helt utrolig...) Og har ikke sett sånn tog-kaker, jeg. Men hvis du har en god oppskift på vanlig sjokolade-kake i langpanne så kan du bruke den, og skjære ut den figuren du vil ha. Ellers er jo gele alltid en lettvindt hitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 7. mars 2007 #4 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal ihvertfall ha risboller - fik opskriften her inne i fjor og namnam! Det skal vi ha hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 7. mars 2007 #5 Del Skrevet 7. mars 2007 Sjørøver skip hadde vore noe for gutten din... det er kjempe lett. Eg har laga slik kake http://pic3.piczo.com/pia81/?g=20380904 - ikke beste bilde men... lett og grei å lage. hmmmm skal tenke litt på kake eg... klare ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 7. mars 2007 #6 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller barn av regnbuen kake... http://pic5.piczo.com/PiasKjokkenkrok/?g=28377010 et lite stykke ned på siden. Er med bilde Barnas non-stop muffins... enda lengre ned... "suporeter kake" kan lages som det er bilde av der og med dei ingrediensene. Men du kan også lage lage sjokolade kake. Og lage fotballbane av grønn kokos. Glasur som sidelinjer og seigemenn som pynt. Kanskje eg skal lage daim is kake... fant oppskrift på den i dag. nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 den regnbuekaka var kjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå