Gå til innhold

Flere der ute som er kvalme nå ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

For noen uker siden hadde jeg samme problemet- var kvalm og kastet opp. Etter fire- fem dager og med lite tegn til bedring, ringte jeg sykehuset for å høre hva dette kunne være. De sa at jeg mest sannsynlig hadde fått en matforgiftning og at jeg burde kontakte lege.. Dagen etter ble jeg imidlertid mye bedre og har vært i fin form siden den gang. Jeg fortalte om dette til fastlegen min under ordinær svangerskapskontroll og hun sa, som de på sykehuset, at jeg nok hadde fått en liten matforgiftning, men at det ikke var noe å bekymre seg for.. Fikk også beskjed om at det ikke er skadelig for barnet dersom mor er kvalm på denne måten så lenge hun ikke er syk i mer enn tre uker... Over tre uker med kvalme kunne visstnok begynne å påvirke livmoren og dermed også barnet... Er du usikker på hva som feiler deg, hadde jeg kontaktet lege eller sykehus. Da blir du nok mye mer beroliget:) Lykke til og god bedring!

Vet ikke om det er normalt, men jeg er småkvalm og uvel jeg og. Termin 15.04. Spesielt etter jeg har spist eller før/når jeg er sulten. Begynner jo å bli rimelig trangt inni der, så mistenker at vesla dytter på litt magesekk og andre organer. Kan kanskje bli kvalm av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...