Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har store problem med å bestemme meg for hvilken søskenvogn eg skal kjøpe, er så mange å velge mellom, men eg har noen favoritter: TFK twinner twist peg perego duette sw OTH easywalker noen andre som kan anbefales?
Blue Lady Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Av de du nevner hadde jeg valgt OTH eller EW. TFK vogna har ikke mulighet til å ha en bag og en sittedel. Du blir da nødt til å ha baby i softbag vendt fra deg i en sittedel. Tror OTH og EW er rimelig like, men EW er billigere og jer tror den har større bag, hadde nok valgt EW.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei:-) Har du sjekket disse? http://www.philandteds.com/cat.htm Så tvillingvogn av denne typen i byen i går, og jeg tenkte at wow, den så genial ut!! Bitteliten, men så likevel ut som barna hadde god plass!
Blue Lady Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Vi skal ha den! Helt genialt! Blir å være 2 år mellom våre
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Vet forresten ikke om det finnes bag og slikt til disse vognene, kanskje de er beregnet til litt større barn? De barna jeg så i vognen var ca 1 og 2 år gamle.
Blue Lady Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Viss du går inn her http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php så kan du se bilder av hvordan det fungerer. Baby ligge ri softbag eller bare voksipose/annen pose, mens storesøskenet sitter på toppen. Søskenet kan ikke legges bakover, men i vårt tilfelle hvor han blir å være to år så der ikke jeg på det som noe problem. Det er lett å legg opp til turer når den eldste har ått søvnen sin.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hei. Eg har kjøpt GT Safari dobbel til mine gutter. De blit 19 mnd mellom de. Vogna er billig(3490 for 06 mod) 07 er bare noen hundrelapper dyrere og vogna er kanon kul :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 I dag så jeg faktisk TFK twinner med en type hardbag i som var vendt mot den som kjørte....og det så veldig greit ut..eneste er når man slår frem kalesjen så ser man jo ikke barnet så godt,men bedre enn om man har den andre veien... vet ikke om det er 'titteluker' på kalesjen på TFK'n jeg...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg har kjøpt og bruker nå en P&T's side-ved-side vogn til mine to, som det er 17 mnd mellom. Til snuppa har jeg kjøpt en TFK softbag som passer perfekt, slik at hun ligger i den mens storebror sitter/ligger ved siden av. Jeg kjøpte den på www.barnevogna.no og er foreløpig storfornøyd!!! Det finnes også en mer vanlig P&T vogn, som mange snakker om, men synes ikke den var så bra for storebror trenger fortsatt å kunne ligge i vognen av og til - og i den vognen kan det eldste barnet kun sitte. Vogna er 74 cm bred, har en veldig lang rygg, slik at barna kan bruke den lenge, individuelt justerbare rygger, justerbart håndtak. svigbare og låsbare forhjul og blir mindre enn vår vanlige Quinny vogn når man slår den sammen. Send meg en pm dersom du har flere spørsmål ang. vogna!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 blir 21mnd mellom mine og kommer til å gå for vogna GT Safari...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 http://www.babyproffsen.se/katalog/2007/jpg/jpg.asp?sid=07
Snuppelura70 Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Det blir 18 mnd mellom mine og jeg har kjøpt Peg Perego Duett. Den er helt genial da ungene sitter/ligger etter hverandre. Du kan jo også snu dem mot hverandre hvis du vil. Genialt at de ikke sitter ved siden av hverandre pga bredden på vogna, har sliti nok rundt i butikker med en bred 3-hjuling jeg har fra før. Styringa på Duetten er også helt super!
moccan Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 www.firstwheel.nl/sv/ Jeg vurderer Firstwheel City Twin med en hardbag. 18 mndr mellom mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå