Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har en gutt på 17 mnd å eg hadde en kjempefin fødsel med han og gleder meg til gutt nr 2 kommer (Termin 23 April)
plutseligbolle Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Vi har termin samme dag. Jeg gleder meg jeg. Vår er sannsynligvis en jente, og den første. Vi prøver å forestille oss hvordan det blir å HA barn, men både fødselen og babylivet er helt fjernt for oss. Vi begynner nå å få det meste vi trenger på plass, sånn av rent praktiske ting, så håper vi at resten kommer etterhvert.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 heisann!! tror kanskje ikke jeg gleder meg til selve fødselen,men det å bli ferdig. gruer meg til selve fødselen. men kommer mest av at jeg ikke vet hva det er jeg går til. hehe.. dette er min første. hadde termin 1.mars..så 5 dager over tia nå. på tide den lille kommer nå! ønsker dere masse lykke til damer!!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hehe så tidi. Henne føder du da? Eg skal føde på SUS.....
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Jeg gleder meg også til fødselen er førstegangs, så jeg aner ikke hva jeg går til, men gleder meg og håper at det i seg selv gjør fødselen litt enklere termin 10.mai
jalli Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Gleder meg til å se jenta mi:) men kan ikke akkuratt si at jeg gleder meg til selve fødselen,men vill bli ferdig med den for å si det sånn. Er 2 gangs fødene.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 plutseligbolle skal du ligge på barselhotelle? Vet du noe om hotelle?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Ja!!!! Gleder meg veldig til å føde igjen nå. Ingenting er så flott som å få se et nytt liv komme til verden! Termin 20.mars, men håper jo før, jo heller...
ninsoer Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 jeg gleder meg oxo noe sinnsykt til å se gulle termin 31.03 så d er ikke så lenge til
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Ja jeg gleder meg veldig:) Har 2 stk veldig lette og greie fødsler bak meg, og håper opplevelsen blir like fin oxo denne gang:) Termin 28.april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå