Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 17 mnd å eg hadde en kjempefin fødsel med han og gleder meg til gutt nr 2 kommer (Termin 23 April)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi har termin samme dag. Jeg gleder meg jeg. Vår er sannsynligvis en jente, og den første. Vi prøver å forestille oss hvordan det blir å HA barn, men både fødselen og babylivet er helt fjernt for oss. Vi begynner nå å få det meste vi trenger på plass, sånn av rent praktiske ting, så håper vi at resten kommer etterhvert.

Skrevet

heisann!!

tror kanskje ikke jeg gleder meg til selve fødselen,men det å bli ferdig. gruer meg til selve fødselen. men kommer mest av at jeg ikke vet hva det er jeg går til. hehe.. dette er min første. hadde termin 1.mars..så 5 dager over tia nå. på tide den lille kommer nå!

ønsker dere masse lykke til damer!! :)

Skrevet

Hehe så tidi.

Henne føder du da?

Eg skal føde på SUS.....

Skrevet

Jeg også på SUS. Kanskje vi treffes!

Skrevet

Jeg gleder meg også til fødselen :) er førstegangs, så jeg aner ikke hva jeg går til, men gleder meg og håper at det i seg selv gjør fødselen litt enklere :)

termin 10.mai

Skrevet

Gleder meg til å se jenta mi:) men kan ikke akkuratt si at jeg gleder meg til selve fødselen,men vill bli ferdig med den for å si det sånn.

Er 2 gangs fødene.

Skrevet

plutseligbolle skal du ligge på barselhotelle?

Vet du noe om hotelle?

Skrevet

Ja!!!! Gleder meg veldig til å føde igjen nå. Ingenting er så flott som å få se et nytt liv komme til verden! Termin 20.mars, men håper jo før, jo heller...

Skrevet

jeg gleder meg oxo noe sinnsykt til å se gulle :)

termin 31.03 så d er ikke så lenge til :)

Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig:) Har 2 stk veldig lette og greie fødsler bak meg, og håper opplevelsen blir like fin oxo denne gang:) Termin 28.april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...