Gå til innhold

Noen som har gått opp i vekt allerede??


ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp :-) men tror det har med spisinga å gjøre.. spiser MYE for det hjelper mot kvalmen...

-september/oktober-spire-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal også ha sept\okt spire:) og hadde gått ned 0.5 kg på 1 kontroll til legen. men vekta som jeg har hjemme sier at jeg har lagt på meg 0.5 kg så vet ikke..

må også små spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. fått skikkelig "valpe-fett-mage" :-( hadde fiin og stram før men etter jeg starta med småspisinga og cravings for litt av hvert er det ikke bare 0,5 kilo det er snakk om :-( buksa strammer!!!! og føler meg dvask.. ser ikke gravid ut- bare småfeit.

men,men blir vel bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+3 og har gått opp drøye 3 kg allerede. Spist masse for å holde kvalmen i sjakk, har heller ikke orket å være så aktiv. La på meg "mye" de første månedene i forrige sv.skap også, men ikke mer enn 10 kg totalt.

Det er normalt å legge på seg og det er normalt å gå ned, veldig individuelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11 +3 og har gått ned 3,5 kg. Før jeg ble gravid hadde jeg et heslig usunt kosthold. Nå er jeg så kvalm at jeg klarer bare å spise grove knekkebrød med hvitost,frukt,grønnsaker,drikke juice og vann. Klarer til nøden i få i meg litt middag hver dag, men kan ikke være noe med mye smak. Har fått helt avsmak på brus og kjøttdeig blant annet. Men kjenner jeg meg selv rett vil dette snu seg ganske fort når kvalmen avtar. Har lagt på meg 11 kg tilsammens som fortsatt sitter igjenn etter mine 2 andre svangerskap, så har en god brød deig på magen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...