Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå har jeg lagt ut noen nye bilder under profilen min hvis noen vil se mine stoltheter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
groma80 Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå har jeg smugtittet på bildene dine. Så skjønne de er begge to! Har jo møtt Sofie og vet at hun er nydelig, men må si at Emma var også litt av et sjarmtroll:o) Synd du ikke kan komme i morgen, god bedring til Emma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Så fine bilder, da! Godjenter begge to! Og god bedring fortsatt til Emma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Masse fine bilder! Så koselig det var det bilde nr 20 der de var begge to! Er sikkert ikke lett å få til bilde av to snupper på en gang... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Er ikke så lett å få de til å sitte stille samtidig, har prøvd mange ganger:-) Så blir ikke så flotte de av de sammen, men må jo nesten ta likevel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå