Gå til innhold

Ultralyd i 11. uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Kan ikke så mye om dette her jeg, men skal på ultralyd (privat) i dag for å se at alt er bra. Det blir vel utvendig ultralyd når jeg er så "langt på vei"? Er 10+3 i dag.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 9 uker akkurat, og det var innvemdig ul ja...De så at hjertet slo:-) Har hørt at man stort sett tar innvendig når man er under 3mnd på vei...

Skrevet

Var i uke 9 og da var det vaginal.. tror muligens det er det i uke 11 også.. ser bedre da.. (ikke at du ser så mye men hjertet både ser og hører du :-) Men vaginal er jo helt greit er det ikke...?? :-)

Skrevet

var i uke 11 i forrige svangerskap og det var innvendig UL da

har noe med at livmoren ikke har blitt så stor at det "synes" utvendig

Skrevet

Var på utvendig ult lyd når je gvar 7,5 uke ca. Kunne ikke se hjerteaktivitet, og legen var lite positiv. Vet ikke om apparatet hans var dårlig også. Var til ult lyd senere på kvelden, da innvendig, og alt var helt fint. Nå er du litt lenger på vei enn jeg var, så mulig han kan se mer.

Skrevet

er også i uke 11. Var på ul i går og den var innvendig. De ser ikke skikkelig ellers, men var ik så skummelt som jeg trodde altså. Lykke til:)

Skrevet

Da var ultralyden unnagjort. Det ble innvendig. Var ikke vondt eller ekkelt på noe vis. Og alt er bra med "bitteliten".

Legen mente også at jeg var 10+3 sånn som jeg tror sjøl, men han mente da at terminen blir 28.sept og ikke 1. oktober som kalkulatroren her på bim sier. Sikkert forskjellige måter å telle på. Spiller ikke så stor rolle i grunnen. Ungen kommer vel når den er klar uansett.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...