Gå til innhold

Trenger et fint guttenavn...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg termin.. bare 13dager igjen, og jeg trenger å finne et fint og gjerne litt spesielt guttenavn..:o) Fant ut igår på UL at det blir gutt, og da står jeg litt på bar bakke navnmessig! føler jentenavn blir enklere. Synes Ariel (hebraisk, betyr Guds løve) er et fint og spesielt navn, men er kanskje fint sammen med et annet navn også..noen tips?? Litt lei de "vanlige" norske navnene, selv om noen er fine. Ønsker et universalt navn til gutten min, slik at det kan uttales på flere språk! Hvis du kommer på andre navn,gjerne utenlanske også, er det bare kjekt!! Tar imot ALLE tips med stooor takk! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaute,oliver,aron,troy,adrian,vetle,max,sebastian,leander,

Skrevet

Trym,Nathaniel,Leander,Tristan

Skrevet

Leon er ett kjempefint navn..syntes jeg da for det heter sønnen min..:)

Skrevet

Lucas, Noah, Kristoffer, Adrian.. jeg veit jo ikke hva slags navn du liker, men dette er noen av mine favoritter.

Skrevet

William, Edward, Oscar, Albert, Michael, Ken, Adam, Jeff. Mange fine navn. Favoritten er Aron som noen andre har nevnt! Lykke til!

Skrevet

Erik, Eirik, Iver, Ivar, Aleksander, Kristoffer, Fredrik, Isak, Markus, Olav.... mange fine navn :)

Skrevet

Hm.. Vet sannelig ikke, men bare kom på en ting.. Den lille havfruen heter jo Ariel... Er ikke det da et jentenavn? Eller er det begge deler?

Skrevet

Hei dere, tuuusen takk for mange fine guttenavn! Ikke bestemt et navn enda, men gjør det vel snart. Ariel er et navn begge kjønn kan ha ja;o) Tror ikke mannen min synes det er så fint navn da, så blir vel bare med tanken! synes dere det er fint? Gjerne sammen med et annet guttenavn? Kom gjerne med flere forslag hvis noe dukker opp... Bare takknemlig jeg! :o)

Skrevet

hvis jeg hadde fått en gutt hadde jeg noen alternativer men jeg har en jente til på vei ..de navnene jeg hadde tenkt på var theodor , sofus , leon, eller leo august. alle etter slektinger bak i tid.

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...