Gå til innhold

budre det ikke vært et eget forum her for de som er redd for at de mister ol???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er jo et tema som er sårt for oss som er gravide, men det er flere her inne som har miste før eller er redd for å miste, da hadde det vært fint og hatt et eget forum for det så slipper vi å ha de trådene her inne????

mener ikke dett for å være ekkel, men bare lufter noen tanker rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjönner hva du mener.

Jeg er selv livredd for å miste for jeg har gjort det flere ganger.Og nå tok det fire år för spiren satt,så jeg er mildt sagt livredd.

Men greit å få skrevet om det her synes jeg, for det er jo tross alt noe som kan hende alle her på forumet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jjjjjooooooooo, enig. trenger ikke smøre det utover trynet vårt.jeg var selv redd for og miste i begynnelsen, tok meg en pause herfra og det var utrolig hvor mye bedre jeg hadde det med meg selv og tankene rundt graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror jeg også trekker meg ut fra 1 trim, blir litt redd jeg, slitsomt å skulle tenke positvt når en hele tiden får å jeg blør jeg er såå redd, jeg skjønner godt at det er sånn men vi er mange som er redde de 12 første ukene å da hadde det vært bedre med et eget forum for da hadde vi sluppet det her inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er valgfritt å lese trådene ang bekymringer. Det er naturlig å veksle erfaringer og bekymringer på godt og vondt. Ikke alle har det like lett som dere. Det er ingen selvfølge at det skal gå bra, så det er helt vanlig å bekymre seg. Hvis dette er et problem for dere, så foreslår jeg at dere lar vær å lese de trådene eller evt melder dere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Hærregud...kan vi ikke heller ha et forum der anonyme klager over andre. Duh...det har vi jo; kranglesida! Så pell deg dit slik at vi slipper sånne ekle tråder her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...