Gå til innhold

Babygutt som er 8 mndr. Når kommer neste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja er veldig fint med to år imellom. jeg hadde veldig lyst til det! men nå er sønnen min et og et halvt år, så han blir nok litt eldre før det skjer.

håper ikke jeg er her inne når du kommer hit da! hehe ;-) lykke til!

Aah, kan jo vaere mange kabaler som er fine da. =o) Jeg for min del har av en eller annen grunn alltid tenkt at minst tre aar er fint mellom foerste og andre, vet ikke hvorfor. Naa er lille vennen her 2,5 aar og da blir det jo tre eller fire eller noe saant, og det er fint for meg.

Har venninner med to tette, det er ogsaa koselig om enn noe travlere.

Min lille er bleiefri, fryktelig selstendig og vi pakker ikke noe som helst naar vi skal rundt omkring. Det er ogsaa fint aa komme dit foer man skal i gang med bleieskift igjen.

Men, hey..........her inne er vi glade bare vi faar barn da, hehe...

to gutter på 3 og 5 år jeg, og prøver på nr tre... Da blir det iallfall 4 1/2 år fra minstemann, ellers var det veldig greit med 2 år mellom mine. Eldstemann fikk raskt en lekekamerat, og nå leker de masse sammen. Så det var veldig grei aldersforskjell føler jeg.

Annonse

Ser trenden i denne traaden er to tette, synes dere er ordentlig spenstige! Tar av meg hatten for det... =o) Staa paa.

Jeg er veldig glad for at det blir 3 - 4 aar mellom mine to foerste, meeeeen saa har jeg en ide om at jeg godt kan tenke meg to tette naa, hehe... Altsaa mellom nr 2 og 3, dersom vi skal ha tre.

Men, som vi alle vet, det aa velge, det er jo en luksus som vi ikke alltid har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...