Gå til innhold

Blir så nervøs når symptomene forsvinner!!! er i uke 5... noen andre som har opplevd at sympt forsvinner??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5 nå, ble gravid på fjerde forsøk med prøverør...slitsom prosess, derfor er jeg så redd for å miste nå....:-(

 

Har hatt en del murringer i magen , og litt ømme bryster, men idag kjenner jeg ingenting, og det er til å bli nervevrak av!! Er dette vanlig eller kan jeg miste??

 

Takknemlig for svar:-)

 

Klem fra førstegangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig det du tenker nå. Jeg vil gratulere deg forresten med å endelig lykkes da;) Tanten min gikk gjennom den tunge prosessen der også og i dag har hun tre herlige unger;) Så det nytter å ikke gi opp. Når det er sagt så må det sises at du er fremdeles veldig tidlig i svangerskapet ditt. Jeg var ikke klar over at jeg var gravid engang i uke 5;) Så at symptomene kan forsvinne og komme tilbake er helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av, i uke 5 så er de færreste symptomene kommet=)

Kjenn etter i kroppen, den gir deg flere symptomer enn du er klar over=)

MA er svæææært uvanlig så tidlig, og en SA hadde du merket.

Dette går nok bra.

 

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troe dette er helt vanlig. Jeg er også i uke 5 og har opplevd at ømme bryster plutselig blir borte,for så å komme tilbake neste dag.

I mitt forrige svangerskap husker jeg at jeg våknet en morgen,helt uten symtomer...og jeg var veldig plaget med kvalme...men den var helt borte...Neste dag var den der igjen og ultralyd viste at alt var bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ble lettet jeg og. Jeg er 6 uker idag. For noen dager siden hadde jeg ømme pupper,d har jeg ikke nå. Er ikke kvalm. Er nærvøs jag og,har hadt tre sa. Har to barn fra før,så jeg er ikke fersk,men d går an å bli usikker forde. Vi får holde motet oppe på hveranre. Lykke til. Krysser fingre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...