Gå til innhold

Dra på jobb? (utenfor tema)

Anbefalte innlegg

har blitt forkjøla eller noe, og er av dem som reagerer kraftig på forkjølelse. ble syk på torsdag. jobbet både torsdag å fredag. var ikke noe behagelig, men pressa meg igjenom. på mandag gikk jeg også på jobb, men da begynte jeg å hoste kraftig på slutten. Må nevnes at jeg jobber på kundeserviceavdeling med å ta utgående samtaler. sitter konstant i telefonen.

I dag er formen min god, bortsett fra den jævla hosten. hoster...og hoster...og hoster...og hoster mer, og hoster igjen.... killer som besatt i halsen. eneste hostesaften jeg vet funker, er det trekant på, men jeg må jo kjøre 30 min tur retur til jobb så....

sitter nå å lurer på om jeg skal ta en egenmelding....

hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8506628-dra-p%C3%A5-jobb-utenfor-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde tatt egenmelding var jeg deg. Lite vits for meg (som evt kunde) å ringe deg og bruke en halvtime på å få svar fordi du hoster som en utgammel røyker, hehe. Hvis ikke da hostesafta di funker kjapt og du kan ta den med en gang du er kommet frem, og så fungere de timene du er på jobb? Æsj, jeg hater sånne avgjørelser selv - ender som regel opp på jobb selv om jeg vet jeg burde holdt meg hjemme...

jeg er også slik.... på fredagen burde jeg overhode ikke jobbet... men gjorde det likevell... hehe

når den hosta begynte på mandags kveld, så tror jeg kundene ble litt irritert.... heh.... ikke så koselig nei.... må nok bare krysse fingrene på at jeg blir bedre innen tolv, eller ta egenmelding. huff huff.....

Hvis du ikke er i form, hold deg hjemme. Husk at det også er kjipt for de du jobber sammen med å bli smitta... Dessuten kan vel ikke konstant telefonprating være det som går best sammen med slik hoste :)

Putt i deg hostesaft og legg deg tidlig er mitt råd.

Og PS. Du skal ikke miste dine faste kveldstillegg hvis du bruker egenmelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...