Gå til innhold

Oktober: Hvorfor valgte du akkurat ditt NICK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

på BIM hadde jeg først navnet mitt, så når jeg var født.. så bytta jeg til OktoberBaby, og når jeg hadde født og funnet navn bytta jeg til OktoberMaya... Har nemlig så innmari god fantasi.. hehe.. Trenger vel ikke forklare hva Oktober og Maya står for...

Mitt nick laget jeg i uke 6 på BIM. hehe......Visste lite(finnes så mange kule nick) så jeg gikk for noe veldig simpelt...hehe! OktoberNurk. Rett og slett for nurket mitt skulle komme i oktober:)

En gang for lenge, lenge siden var jeg fast inventar på mIRC, det er en chatte-sak, for de sim ikke er like kjent i dataverdenen =), men der het jeg Kleopatra, for jeg har alltid likt historie, og da spesielt egypt, gamle roma osv, Så ble en gammel pop-artist veldig populær, som tilfeldigvis het Cleopatra, og derfor skulle alle andre på IRC også hete det. nikket ble opptatt, og de jeg snakket med på IRC, kalte meg KleptoPetra. Etter det har stort sett alle brukernavn og kallenavn på internett vært KleptoPetra

KjempeAlven har jeg lagt på fordi vesla heter Alvida, og i en alder av 4 mnd veier hun 8650 og er neste 70 cm lang..., dermed en kjempe.

Snipp snapp snute =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...