Gå til innhold

Oktober: Hvorfor valgte du akkurat ditt NICK?


Lille søtnos

Anbefalte innlegg

Jeg valgte mitt fordi go`jenta mi har fått brune øyne ;)

 

Brukte lang tid på å finne et nick som ikke var opptatt (!) og som i tillegg var litt personlig for meg.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg "måtte" bytte. Hadde et annet på bim, men pga gjenkjennelse byttet jeg, bare byttet til det første som falt meg inn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har litt dårlig fantasi og de fleste var opptatt, så da ble det forbokstaven i navnene våres. Burde ha byttet igjen og fått med en M for Mathilde og, men så langt har jeg jo ikke kommet da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å finne nick, så mitt er etter en nydelig katt jeg hadde engang...utenom tallene da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme nicket som på BIM som alle sikkert skjønner.. vurderer å bytte nå da.. kanskje litt dumt med dette nicket når hun faktisk sitter her vedsiden av meg.. lille jenta.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten samme nicket på Bim, da var det Adnil venter på Julie. Adnil er Linda baklengst som er navne mitt og resten skjønner dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på BIM hadde jeg først navnet mitt, så når jeg var født.. så bytta jeg til OktoberBaby, og når jeg hadde født og funnet navn bytta jeg til OktoberMaya... Har nemlig så innmari god fantasi.. hehe.. Trenger vel ikke forklare hva Oktober og Maya står for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nick laget jeg i uke 6 på BIM. hehe......Visste lite(finnes så mange kule nick) så jeg gikk for noe veldig simpelt...hehe! OktoberNurk. Rett og slett for nurket mitt skulle komme i oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for lenge, lenge siden var jeg fast inventar på mIRC, det er en chatte-sak, for de sim ikke er like kjent i dataverdenen =), men der het jeg Kleopatra, for jeg har alltid likt historie, og da spesielt egypt, gamle roma osv, Så ble en gammel pop-artist veldig populær, som tilfeldigvis het Cleopatra, og derfor skulle alle andre på IRC også hete det. nikket ble opptatt, og de jeg snakket med på IRC, kalte meg KleptoPetra. Etter det har stort sett alle brukernavn og kallenavn på internett vært KleptoPetra

KjempeAlven har jeg lagt på fordi vesla heter Alvida, og i en alder av 4 mnd veier hun 8650 og er neste 70 cm lang..., dermed en kjempe.

Snipp snapp snute =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...