Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Skal si det har gått raskt! Nå er det bare 12 uker igjen. Har termin 29 mai, og vi gleder oss veldig. Er vel for tiden mest spent på hvordan vår 2 åring takler det å bli storesøster. Må passe på å ta henne med når vi begynner å ta frem tøyet og senga etterhvert. Når jeg spør hvor babyen er peker hun på magen min, deretter på sin egen! Men så når jeg spør om babyen kan få kos, så kommer hun og legger kinnet sitt inntil magen min. Kjempesøtt! Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Velkommen hit:) Vi har også en toåring, tror ikke han helt skjønner hva det å bli storebror innebærer. Men han snakker mye om lillebror og skjønner vel at det er noe som skal skje.
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Velkommen!! Jeg har termin 21 mai,så jeg har ikke vært her så lenge selv, da.... Men utrolig deilig å være ferdig med det lange 2. trimesteret.
keisersnittnr3 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hei. har termin 28 mai, så er nettopp komt over sjøl:) Rart å tenka på at vi er komt til siste trimester:) Har gått fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå