~Endorfina~ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 GRATULERER!! SÅ MORO!! Hvor lenge er det siden forrige fødsel? Når fikk du mensen? Håper du får et lettvint og fantastisk svangerskap!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Mini er 8 mnd, født 29 juni:) Har hatt mensen en gang, i januar! Så gikk litt over alle støvleskaft dette;) Var vestlandske meierier før foressten!
Fjompen og SjæfsSoppen Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 ååååååååååå grattis!!!! så arti da!!! hmm bi litt sjalu e, hehe.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 bare til å sette igang;) he he...!
Fjompen og SjæfsSoppen Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 hehe ja da e jo ikke nå problem fysisk sett, har fått mensen tbake før maaange mnd sia, grrrr!! men huff e jo bærre student så e trur e vil vent t e e ferdi og kommet me ut i jobb.. bi litt bedre økonomisk stillt da... men kommer da så kommer da hehe Mamma til Isaac m.baby i magen har masa på me sia ho bei gravid, og e har jo så løst på liten baby at e nesten så e bekka under før presset, hehe
trebarnsmamma? Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer!!! Så gøy :-) Nå er det mange her inne som er gravide igjen!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2007 ho e veldig fornøyd nå da jeg er gravid:)
Anonym8579 Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer ååå er skikkelig misunnelig ja.. men men må nok vente litt til jeg
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så mye!!! Blir nok ikke så lenge til jeg kommer etter heller føler jeg. Mannen er klar som et egg, hehe men tenkte å vente litt da..
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 HURRA HURRA HURRA FOR DEG =) sa jo at den kom til å sitte snart
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2007 ja, du må hive deg på bølgen;)
anntintin <3 Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer!!! Drømmer også om tette barn, men jobbsituasjonen og det økomiske må nok desverre styre det her i huset...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. mars 2007 det må det igrunn her og, men nå er jeg akkurat begynt å jobbe 50 % så da skal det gå, heldigvis!! Jobber som styrer nå, så da har jeg ok lønn fordet om jeg jobber lite;) Takke rfor alle gratulasjoner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå