Hoppetussa Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 ... hvordan jeg skal kunne redigere siden min en gang på juliklubbsida jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Du må gå inn på www.piczo.com (ikke den andre adressen, for det er bare dersom du skal SE på siden). Og så logger du deg på med brukernavn og passord som du har fått... Klikk så på "her er vi", klikk på "hoppetussa" og så er du inne på siden din. Der har du en knapp som heter "tools" oppe til høyre. Klikk på den. Så kan du f.eks velge "text". Da kommer det en tekstboks du kan skrive i. Du kan redigere teksten flere ganger ved å klikke på blyanten i høyre hjørne på tekstboksen. Ved å klikke på hånda kan du flytte tekstboksen dit du vil på siden din... Oi, en liten en roper... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Du må gå inn på my site, og inn på din side. Så trykker du på tools, der kan du laste opp bilder, finne bakgrunn eller lage tekst o.l Skjønte du noe mer nå? Ellers får du bare spørre igjen, så kan jeg eller noen andre prøve å forklare bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, nå har jeg kommet inn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe.. Så morro da! Albert og Ingrid er akkurat like gamle, og like runde:) Så nydelig jenta de er! ( måtte inn og snik- titte litt se.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå