Gå til innhold

Mammadalt....

fjolla

Anbefalte innlegg

Er det flere som har skikkelig mammadalter for tiden?? Snuppa er veldig mamma om dagen. Kravler etter meg hvor jeg enn er, rister meg i buksebeina og sier "mam-mam-mam". Er jo litt søtt at hun sier mamma på et vis, så må jo ta henne opp, men prøve å avlede henne litt også, kan jo ikke sitte på armen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er snuppa her og. Kan ikke gå to skritt unna henne når hun er på gulvet, da hylgriner hun. Hvis jeg går på kjøkkenet raser hele verden sammen for henne virker det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp her er det en skikkelig mammadalt for tiden... Skal sove sammen og må ikke gå ut av synsfeltet... Regner med at det er en overgansperiode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick er heldigvis ikke noe spesielt mammadalt. Er kun visst det kommer noen han ikke kjenner,da henger han på meg en liten stund. Men det er det samme for han om det er mamma eller pappa som tar han visst det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her også. HYSTERISK hvis jeg prøver å lage meg en kopp kaffe eller sende en mail. Da er det torden og lyn, dommedag og vulkanutbrudd på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått en mammadalt i huset. Jeg gledet meg jo til Karsten skulle kunne begynne å åle seg litt på gulvet, tenkte at da klarte han å sysselsette seg selv litt mer. Men etter at han har begynt å åle får jeg jo ikke sitte i fred og spise frokost. Da kommer han bort til meg og ligger rett ved føttene min og "hyler" til han blir tatt opp! Men håper det har litt med tennene å gjøre at han blir litt bedre dersom tann nummer to dukker opp... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at andre også er sånn...

Trodde det bare var jeg som hadde gjort henne bortskjemt, hun blir helt hysterisk hvis hun ikke ser meg. Vi ligger for det meste på gulvet begge to, blir litt frustrert av det for da seg jeg all driten som skulle vært tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...