Gå til innhold

Juni: Hvordan holder dere liv i romantikken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen tips for å få litt liv i gubben igjen og min egen gnist óg :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Romantikken???...

 

Nei, det er ikke så mye romantikk her heller. Men vi prøver å lage eller bestille inn et par skikkelig gode måltider hver uke, har et par tv-serier vi følger fast med på og da sitter vi i armkroken til hverandre, også ser vi film en gang i uka eller noe, og da prøver vi å huske på å kline litt ;-) Ellers blir det å leie litt når man går tur, eller bare huske å vise følelser for hverandre. Det er det vi får til her i gården for tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner så smått å savne det, jeg og... Regner m at det er et godt tegn. Tror man må finne en ny måte å være par på etter at man er blitt 3, vet ikke hvordan enda. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok signere Fresi på de fleste av tinga. Det blir mest sånne småting i hverdagen. Å faktisk sitte i armkroken og le og kommentere favorittseriene på tv, kline litt i blant. Holde hverandre i hendene er jo fantastisk og en sjeldenhet, nettopp fordi vi så sjelden er ute og går, uten barnevogn. Skulle derimot ønske jeg var flinkere til å finne på små overraskelser, mer enn bare noe godt til middag:..

 

Men jeg føler jo aldri at jeg får nok da, konstant utsultet og på underskudd ;) Men som ei skriver over, det er jo et godt tegn, for da må jo i hvert fall kjærligheten være i god behold fortsatt :) Satser på at det blir mer overskudd etter hvert, og dermed mer romantikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for et stort spørsmål! :-)

 

Det er 6 år siden vi ble foreldre, og snart 9 år siden vi ble sammen, så vi har hatt våre opp- og nedturer og lært mye på veien.

 

Man må ikke forvente at hver dag skal være like bra. Man må være tålmodig og holde ut når den andre ikke har det så bra. En må la den andre ha dårlige dager. Ellers kan man heller ikke forvente at den andre tåler at en selv har dårlige dager.

 

Jeg har funnet ut at en bør gi et kyss, en klem eller gode ord selv om en selv har en dårlig dag, eller at når en har en dag da en ikke kjenner seg kjempeforelsket. Det å klare å gi også på slike dager, er veldig viktig. Da kjenner en nærheten kommer tilbake. Det er viktig at en viser hverandre at "jeg setter pris på å ha deg her også på en sånn dag som denne". Det kjennes enda bedre enn på dager da romantikken bobler av seg selv.

 

Angrer egentlig på at vi ikke kjøpte en toseter i stedet for to lenestoler da vi pussa opp. Hvis vi hadde hatt en sofa, kunne vi sitte inntil hverandre mens vi ser film vi også. Det blir vanskelig med to lenestoler med et bord mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er ikke så mye romantikk her i huset gitt, eller det har i hvertfall ikke vært det til nå. Men her om dagen kom mannen hjem med blomsterbukett til meg, det var koselig det :) Og en annen kveld hadde han tappet i vann i badekaret og tent masse stearinlys rundt omkring på badet, da fikk vi oss et romantisk bad :)

 

Må nok få litt liv i romantikken igjen, men etter 7 1/2 år sammen så er det nok blitt mer og mer hverdag og mindre og mindre romantikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...