Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er i uke 30 nå, og har slitt enormt i den siste tiden med nå som ligner sopp, men det er så tyntflytende og kommer i "strømninger" nå og da. Stikkpiller er prøvd, men hjelper kun noen få dager. Det klør og svir. Er det forresten flere som merker ubehag rundt det at magen har "dratt" med seg underlivet oppover, slik at klitoris avdekkes mere? Kjønnshårene er jo 5cm høyere opp enn normalt...festlig!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ja, men stikkpille hjalp faktisk veldig bra. Har tatt en, og nå er det borte...2 uker etterpå også. Underlivet er som du sier helt rart for tiden. Det er bare sånn det er i denne perioden....en vakker dag blir det så og si normalt igjen :-))) Du bør kanskje spørre legen hvis vanlig canesten ikke hjelper. Kanskje det er noe annet?
Flyme Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Legen kan skrive resept på en litt sterkere type Canesten enn den du får reseptfritt.. Det hjalp på meg. Det finnes også et annet merke som heter Pevaryl, men det har jeg ikke prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå