Gå til innhold

min tur til å være bekymret..


tyrjente76*mammatil2imars10*

Anbefalte innlegg

begynte i går med veldig vondt i korsrygg og i mage.

i dag kommer det litt farga utflod om jeg kan kalle det det.

uff..ser ikke bra ut dette her. hadde jeg ikke hatt så vondt hadde jeg ikke bekymret meg så veldig. men nå prøver jeg å innstille meg på at det går galt.

venter på å høre fra legekontoret om jeg kan få komme inn.

så typisk asså:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke godt å si hva det kan være. Hva som er normalt for en kan være unormalt for en annen. Det er nok store individuelle forskjeller. Tror ikke det finnes fasitsvar på noe. For å berolige deg litt, så har jeg selv hatt litt farget utflod og litt blodtilblandet ( på str med sytråd). Jeg har vært til ult lyd etter det, og alt har vært normalt. Vet ikke hvordan det er nå, siden jeg ikke har vært der på et par uker. Håper alt er i orden med deg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt komplikajsoner så jeg kan ikke si noe for å trøste deg, men ville bare ønske deg lykke til. Jeg krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødning + smerter uten at det var SA.Dro til legen som heviste meg til utralyd på Ullevål.Det er ikke uvanlig at man blør litt i 1. trimester. Bare som en liten oppmuntring.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det;)

jeg kunne komme å ta blodprøver hos legen..det var det eneste han kunne gjøre sa han:( ekle legen

ikke ville jeg få noe svar i dag heller

da tror jeg bare jeg lar det gå sin gang her hjemme på sofa'n!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke legen bare henvise deg til nærmeste sykehus, så du får sjekket at alt er iorden?? Foreslå det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei å nei, så kjipt! Håper det går bra med deg, tyrjente!! Jeg har hatt MYE vondt i magen i det siste, og var hos legen på første kontroll i dag, og han sa at det var ganske vanlig, men vil sykmelde meg litt slik at jeg kan ta det litt roligere framover. Krysser fingrene for at det er noe tilsvarende med deg, og at spiren din holder seg på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal stikke innom en annen lege i morra, og be om (hvis jeg tør) UL.

om det da ikke har skjedd noen endringer i løpet av det neste døgnet.

disse forbannede murringene etc holder på.

ja man får bare krysse fingerene;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det roer seg og går over etter hvert! Ønsker deg LYKKE TIL hvis det blir UL i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke du og tyrjente..! Håper det bare går over, at det ikke var noe farlig. Jeg blødde jo friskt blod, vet ikke helt hva forskjellen innebærer. Har fremdeles ikke fått noe svar. Må vente til sammen 2!! uker. Var på UL, da kunne hun ikke se noe, tok blodprøver-stigningen var liten men kunne være normal likevel, derfor kunne hun fremdeles ikke si noe! så nå må jeg på ny UL neste uke. Det er knallhardt å gå sånn å vente. Håper du finner raskt ut av dette og det går bra. Lykke til! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke helt trua for å være ærlig.

har lest at brunt blod er 'verre' enn friskt blod, og når man samtidig har smerter så er det ikke spes bra.

og det er så utrolig kjipt samme kvelden få greie på at ei venninne er gravid. flott for dem, men et helvete for oss akkurat nå.

uff nå er jeg skikkelig depressiv her

det kommer til å bli en tøff periode fremover

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke av stor betydning om blodet er friskt eller mørkt. Klumper eller koagler sier noe om mengden blødning, og er ikke alltid forbundet med verre prognose.

 

En blødning som er kraftigere enn en menstruasjon der man kvitterer slim og fosterprdukter etter å ha hatt rieliknenede smerter, er som regel en spontanabort

 

Ikke for å gi falske forhåpninger, men fant dette på BIM. Du kan lese mer, hvis du går inn på tema på v. side, deretter komplikasjoner, og så blødning.

 

Håper det går bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...