Gå til innhold

Da har jeg begynt på Cambridge kuren.


Jente89 ♥

Anbefalte innlegg

 

Nå Har jeg starta på Milkshake Kuren til Cambridge. i dag 6mars er min andre dag på kuren. Skal drikke 3 milkshaker om dagen og minimum 3liter vann. Allerede nå har jeg begynt å tenke matmatmat, sikkert fordi jeg ikke kan spise det. :) Er det kansje flere her som har prøvd denne kuren ? Noen som har fått ett bra resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd den før, men syntes ikke det smakte noe godt og merket heller ikke stor virkning på det.. men vi alle er forskjellig!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge gikk du på den PrinsessensMamma<3 ?

Hvordan smak hadde du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg husker ikke helt men det var par-tre mnd tror jeg.. Prøvde kyllingsuppa og sjokoladeshaken.. Ikke godt syntes nå jeg da :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på cambrigde kuren ifjord...... men syntes ikke det var no...de første kg som rant av var vel pga at kroppen ikke fikk mat...og magesekken blei TOM.... åsså fikk jeg vondt i hodet etc, pga at jeg ikke fikk i meg nok næringsrik mat tror jeg..og de kg jeg gikk ned..kom fort på igjen etter avslutta kur...så jeg tror mere på å slanke seg med sunn næringsrik mat..:) man skal jo leve etter en slanke kur også. men det er bare min mening:) flott at du tester ut forskjellige ting. ellers finner man aldri ut hva som fungerer best på en selv:) lykke til!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på den i 1 mnd. Tok av 8 kg. Men var helt utsultet, og tenkte som deg, matmatmatmat... Nå etter endt kur har jeg lagt alt på meg igjen pluss 8 kg... Dette fordi når kuren var ferdig og feks erstattet to måltider med shake og så et måltid og tilslutt ingen shake. Så var jeg så hungry på mat at jeg ikke klarte å holde meg til lite mat. Skled rett ut på med dårlige vaner igjen-overspising av søtskaker! Men det var kjekt å være *Tynn* så lenge det varte!

Jeg kommer ikke til å prøve en slik kur igjen, det beste er å spise litt mindre enn det kroppen forbrenner! Det virker på meg iallefall!

Har også prøvd å Grethe Rhode, men der klarte jeg ikke å spise så mye mat hele tiden. Var ganske mye mat... jeg er en snope person. Og vet at det er det jeg legger på meg av. Så nå har jeg sluttet å spise snop og søte bakverk! Funker bra foreløpig! Gått ned to kg på to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...