Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 detta gikk litt fortere enn planlagt gitt...mini er 8 mnd... Blir nok kjempekjekt:) Etter to diffuse tester var den klinkende positiv idag morges:) Sender dere masse babystøv************************************************************************************************************************************klem
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2007 må visst endre nicket litt ja...hehe...
carina og *jentegullet* Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 grattis......så moro...suger til meg babystøv jeg#############################################################
kokosyklus Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis :) :) :) HURRA! Du er så HELDIG! Tiden fremover kommer til å bli så fin:) Kos deg masse!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Håper dere alle snart kommer etter;)!!!
2 fine små Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Oi, saa koselig! Og travelt, hehe...men det er en del av gleden. Kos deg masse og lykke til! Maa vaere spesielt aa vaere gravid med sistemann saa friskt i minne. =o))
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2007 eh ja det kan trygt si! Kjenner jeg kvir meg allerede til fødsel, men ikke noe å gjøre med det nå!! Satser på en like kjapp fødsel som forrige gang, lov å håpe:)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så mye !!!! Er gravid med min første nå, er utrooolig spennende dette her!!! Har igrunn ikke gått opp ennå at jeg faktisk er gravid Kos deg med tredjemann
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 GRATULERER SÅ MYE!!Håper du får et uproblematisk svangerskap...!
mammantil2gullgutter Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 gratulerer,, suger til meg babystøvet... min er snart 2 år... går ikke så fort her....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. mars 2007 #17 Skrevet 6. mars 2007 gratulerer så masse!!! suger til meg babystøv jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå