Gå til innhold

Jeg har bestillt legetime...


Dinaden

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg ikke mere.Har slanka meg sia januar, spist sundt, gått mye tur, og kosa meg litt på lørdager. Men hjelper det?? NOPE!!! Motivasjonen har vært på topp og jeg har vært veldig flink. Fulgte suppedietten i 3 uker. Til ingen nesten ingen nytte. Meldte meg inn i VK og spiste slavisk 1300 kcal i 3 uker men nei.. Det kan vel ikke være slik et jeg må gå rundt med mine 165 cm og drasse på nesten 100 kg for resten av eksistensen?? Nei, nå har jeg innsett at jeg trenger hjelp. Gruer meg litt for å gå til legen, men håper jeg får Reductil. BMI skulle iallefall tilsi det... Så nå er jeg veldig spent på neste onsdag. Krysser fingrene for at jeg får, og at det hjelper masse. Akkurat nå er det iallefall pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei dinaden!!!!!!

vet du, jeg tror du kommer til å få reductil av legen din! pga av at du har prøvd ut forskjellige ting fra før..og trenger en push, som disse pillene gjør. og BMI'en din tilsvarer at du skal få det også..så så lenge blodtrykket ditt er i orden, så går det nok knallbra. og du skal se humøret blir adskillig bedre etter at du bare har fått resepten av legen!:) lykke til!!!!!! og la oss høre hvordan det går etterhvert:) klem til deg så du blir i bedre humør!!:)

 

ps: jeg grudde meg også til å gå til legen...ar like før jeg begynte å grine, for jeg synes det var ekkelt å måtte krype til korset for å få hjelp til å gå ned i vekt. men det er derfor legene er der for oss..for å hjelpe oss!!!!! stå på!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til, og som gymsokk her skriver så får du nok hjelp av legen din. Hvis du har en bmi som tilsier det og blodtrykk som er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...