Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fikk pepper fra ei venninne som mente vi var jålete som hadde kjøpt en Teutonia 3-hjuling, at det skulle være så "in" og hipt, at det var for urbane nybakte foreldre som ville briefe. Den tanken har faktisk aldri slått meg, vi kjøpte den fordi den virket komfortabel. Det er vel ikke akkurat noe barnevognens Rolls Royce akkurat. Men hva er det? Er det Stokke??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 etter å ha lest masse tråder her inne vil jeg si at oth, tfk,easy walker, og stokke er de hippeste vognene. er man opptatt av design er det disse som fremheves omtrent i denne rekkefølgen. selv kjører jeg emmaljunga - det er rolls roycen ; )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 TFK kan vel ikke være motevogn, den ser jo så lite fashion ut at det er den ihvertfal ikke.-) De som rager høyest som såkalte motevogner er vel Stokke og Bugaboo, begge kvalitetsmessig gode vogner og gode å sitte i for barna. Men oppskrytt begge to syns jeg. At en Teutonia, S3 du mener sikkert, skal være motevogn sier vel litt om hvor lite venninna de vet om slikt.-) Hun mener sikkert at 3-hjulinger generellt er motevogner, og der kan jeg til en viss grad være enig særlig på de som ikke kan snues(feks OTH uten bag til en på få mnd)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vil si at Stokke og Bugaboo er motevogner. Syns neppe at OTH og TFK er motevogner - bare fordi det er tre hjulinger og litt annet design enn de tradisjonelle som eksempel Emmaljunga og Simo, så syns jeg neppe det går under kategorien motevogn. Motevogn er jo blitt et skjeldsord - betyr jo ikke at de ikke er gode vogner for det. Nå kan jeg ikke uttale meg om Stokke, men har selv Bugaboo (og OTH). Det er en utrolig god vogn (til by bruk....), hvor barnet har en stor og god bag og hvor sportsdelen kan snus begge veier. Føler kanskje ofte her inne at når noen ikke liker utseende (med tanke på for eks Stokke og Buagboo) på en vogn, så er det synonymt med dårlig vogn, det er jo faktisk ikke tilfelle!
Murmeline Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Det kommer vel an på øyet som ser... For de mest tradisjonelle menneskene vil nok alt annet enn Simo kombi, Emmaljunga osv være motevogner;) Synes ikke det er jålete med Teutonia 3hjuling, det er mer "praktisk og smart" i mine øyne.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Synes det vitner litt om din vennindes dømmekraft enn noe annet! - Vogn er en smaksak og alle har forskjellige kriterier for hva de velger. Og det er nesten det samme som når man velger klær eller bil etc. Smak, behov og hva man kan unne seg økonomisk. - jeg synes det ikke hører noen steds hjemme å gi folk pepper for deres valg av vogn! Rolls Roycen av vogner er kanskje også en individuell vurdering, noen synes Simo er fantastiske vogner, andre liker Emmaljunga og noen liker MacLaren - Men spiller det egentlig noen rolle? Jeg synes forøvrig du har gjort et bra vognvalg jeg da.. Har ikke kjøpt den vogen selv, men det er en super vogn, som får mye gode skussmål fra de som liker den!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Ikke meningen å være frekk med venninna di, men har hun egentlig noe med hva slags vogn dere kjøper?? Har selv en svigerfamilie som setter spørsmålstegn ved alt vi kjøper, og det er så utrolig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå