Gå til innhold

Litt paranoid her nå :-O


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Jeg testa positivt på to el-tester på søndag, en superpositiv graviditetstest igår morges, tok en test til idag, og den var bare svakt positiv :-O Tydelig strek, men svak... Kan kanskje være fordi det ikke var morgenurinen (andre gang jeg gikk på do idag) men jeg trenger en beroligelse!!! Eller kan det være at jeg ikke er gravid...? Har jo nesten ikke symptomer i det hele tatt... (IKM var igår...)

 

Håper noen kan svare en paranoid, men bekymra dame som ønsker å være gravid...... <:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gravid, men graviditetstestene har forskjellig følsomhet på hcg. Jeg fikk ikke symptomer før i uke 6, hadde bare mensmurringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netta!

Det er ingen tvil, du er gravid!

hehe

Kjenner meg så utrolig godt igjen!

Jeg testet svakt pos i tre dager og gikk så til legen på dag 5 for å få det endelig bekreftet...hihi

 

Jeg går tilbake til tråden vår litt lenger ned.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror selv testene i samme pakke kan være ulike. Det blir derfor feil å sammenligne streker. Du er nok gravid. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en positiv og så 2 negative. Ventet noen dager og da var den positiv igjen. De to negative var ikke morgenurin, så tidlig i svangerskapet kan det ha ganske store utslag. Jeg sier GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek, så gratulerer med spiren. Du kan ta det helt med ro og kose deg i tiden fremover. Og tro meg: jo færre symptomer du har jo bedre er det.. Her går det i kvalme og full matstopp og det er ikke noe å hige etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPIIIII :D:D:D

 

Takk for beroligende svar alle her!!! Da legger jeg bekymringene mine til siden og skriker ut til meg selv at jeg ER GRAVID :D Herlig!!! Så heldige vi er :)))

 

Stoooor klem til alle :D Jeg er GLAAAAAD!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...